واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری قزوین با راهبردهای مختلف بازاریابی آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل پارک علم و فناوری استان قزوین، دوره آموزشی ارائه راهبردهای مختلف بازاریابی در پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد و واحدهای فناور مستقر در این مجموعه با روند تدوین برنامه جامع در امر بازاریابی و شناخت بازار هدف آشنا شدند.
دوره آموزشی بازاریابی که با تدریس مهندس لعلی برگزار شد، سومین جلسه از سلسله نشستهای واحدهای فناور با این موضوع بود که به دلیل گستردگی مطالب از سوی کارشناسان مرکز رشد جامع مورد برنامهریزی قرار گرفته بود.
استاد دوره آموزشی راهبردهای اساسی بازاریابی، به بررسی الگوهای مختلف اجرایی که واحدهای فناور میتوانند متناسب با زمان، بهترین استفاده را از شرایط مالی، امکانات و ابزار در اختیار خود کسب کنند، پرداختند و مطالب مورد نیاز کارافرینان را به آنها ارائه کردند.
مهندس لعلی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین نمونههای موفق کارآفرینی در حوزههای مختلف صنعت پرداختند و خاطرنشان کردند: راهبردهای مختلف برای تمام صنایع و ایدههاقابل انجام نیست و هر فرد لازم است با تحلیل شرایط بازار هدف، برنامهریزی و اقدام مناسب را در نظر بگیرد.
ایدهپردازان و کارآفرینانی حاضر در این نشست دو ساعته ضمن ارائه برخی راهکارها و روشهای اجرایی که برای انجام عملکرد بهتر در فعالیتهای خود انجام دادند، اقدامات مورد نظرسایر واحدهای فناور را نیز بررسی کردند.
انتهای پیام/