واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان قزوین با اولویتهای اجرایی برای ورود به بازار آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل پارک علم و فناوری استان قزوین، دوره آموزشی بازاریابی و تحقیقات بازار با تدریس دکتر فریدونی در سالن اجتماعات شهید رجایی پارک علم و فناوری استان قزوین برگزار شد که طی آن، واحدهای فناور و کارآفرینان قزوینی با برای ورود موفق به بازار هدف و ایفای نقش مطلوب در حوزههای مورد نظر خود آشنا شدند.
سرپرست مرکز رشد جامع استان قزوین، با بیان اینکه برنامهریزی کارآفرینان و مدیران واحدهای فناور برای موفقیت در بازار و عرصههای تولیدی امری ضروری است، بیان کردند: آشنایی کارآفرینان با دانش روز بازاریابی و کارآفرینی میتواند امکان موفقیت فعالان این حوزه را افزایش دهد و مانع از شکستهای اقتصادی در بنگاههای تولیدی و خدماتی شود.
دکتر فریدونی با اشاره به اهمیت جذب و حفظ مشتری در مراحل بازاریابی تصریح کردند: توجه به نیازهای مشتری در واحدهای بزرگ و کوچک در هر دو حوزه صنعت و خدمات ضرورت دارد؛ زیرا امروزه موضوع رقابت در بازار امری جدی است.
در پایان دوره آموزشی بازاریابی و تحقیقات بازار، واحدهای فناور توسعه سیستمهای آرمانی و دهکده علمی کارنو فعالیت و اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری خود را برای سایر افراد حاضر در دوره تشریح کردند و به بیان اولویتهایی که موجب ارتقای توان مدیریتی و کارآفرینی آنها و رقابت بهتر در مقایسه با محصولات مشابه شده است پرداختند.
انتهای پیام/